TXM 578 in my heart!

Mitt hjärta,

Äntligen, mellan dig & mig ska ingen man komma emellan. Du ska inte behöva byta husse i tid & otid. För du är bara, bara, bara min & ingen ska någonsin ta dig ifrån mig..(det börjar ju annars bli en vana..)

Du kanske inte är så sexig som jag önskat, du kanske inte är så het som jag vill, du kanske är lite mer pensionär än jag tänkt…Men vad gör väl det…?

Att man kunde bli så glad av att köpa bil, varför har ingen sagt det för? Skulle köpt tusen bilar innan om jag vetat att man går på moln, är tvungen att ringa & informera alla vänner, samt ha kill i magen!

Funderade på bra namn. Trots den röda färgen är det en man det hörs på TXM ju…

Så kulören är ”Flash red” & den kommer gå som blixten…Så självklart:

Blixten McQueen

bilenVinn

Kommentera

inte fan gör det det

Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

Livet på landet - och i utlandet

Life abroad: from Sweden to Portugal

De otaliga projekten

Lagom snäll småstadstjej på vift i världen..

