Desperat? Inte jag…

Igår var en riktigt bra dag. Träffade rätt personer som kan vara vägen till lösningen för att få ett stabilt jobb. Känns bra & håller tummarna! Faan det kommer nog lösa sig ändå 🙂

flygvardinna Nya arbetskläderna!

Min fina vän Camilla & jag har alltid fnissat åt saker som finna sin partner via olika nätdejtingsidor. Vi har skrattat & sagt att det är inget för oss, vi har inga problem att träffa nya människor.

Ja skrattar bäst som skrattar sist…Här sitter man nu…& behöver egentligen inget jobb utan skulle kunna fördriva dagarna genom att besvara mejl. Jäkla vilka tokstollar det finns!

Var dag inkommer:

1, Ett frieri som baseras på..vad vet jag..? Har hittills tackat nej.

2, Minst en som vill erbjuda sina ”tjänster” tills man hittat den rätta i livet. Företrädesvis yngre män. Ja sure…Not!

3, Två ”oldies” som ant tycker att man är världens lammkött trots 40-årssträcket. Dessa undrar man ju om de har ngt självinsikt då de gärna är enligt egen utsago ”något runda” & vid närmare anblick både ser helrunda & ganska skraltiga ut. Eftersom jag inte har någon sjukvårdsutbildning & vet hur det gick till med ”döda mannen hos grannen i Italien” vågar/vill man ju inte chansa.

4, Ett, två eller tre stycken som inte kan ta ett nej & mejlar om & om igen. Vad förstår ni INTE? Var inte intresserad igår av vad du gjort. Inte heller idag. Lägg ned.

5, En eller flera som vill påvisa hur mycket pengar & hur framgångsrika de är. Riktigt äckligt när det är det sista man bryr sig om. Herregud, jag är inte till salu.

6, Å så någon som kanske kanske kanske faktiskt kan sålla sig in i den smala spåret ”eventuella”…

Säga vad man vill men man får sig iaf ett gott skratt emellanåt. & vem behöver inte det..

imagesgubbeimagesimagesimagesindex

Jag tar tacksamt emot förslag på vem ni tror passar in i mitt liv!

Kram Cicci

One thought on “Desperat? Inte jag…

Kommentera

inte fan gör det det

Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

Livet på landet - och i utlandet

Life abroad: from Sweden to Portugal

De otaliga projekten

Lagom snäll småstadstjej på vift i världen..

