Gordon Ramsey vs La Familia

gourmet-dining2-gordon

Ridweekend avslutade på fantastiska Castel Monastero där självaste Gordon Ramsey är aktiv. Ja, aktiv & aktiv..han var ju inte precis där när vi var där…men men hans är den iaf.

Självklart var det fantastiskt gott. & självklart kan man faktiskt säga om nästan all mat i Italien om råvaran är av kvalitet..260

en soppa på böner, risotto samt en tallrik grillad bläckfisk & räkor tillsammans med vingårdens, vi red förbi tidigare under dagen, vin. Mums!foto307313

Snipp Snapp Snut så var den ridhelgen slut!

Bäst av de bästa är ändå min italienska familj med Giuseppe som kock!

Om jag så fick jag välja min favvorestaurang i världen skulle jag ändå hamna hos honom! Skitigt javisst, lite småäckligt javisst men den underbaraste maten i historien.

Inte nog med det, utan man behöver inte ens klä upp sig för att gå till detta fantastiska ställe!

20141002_202447

Jag, Donna & Beppe

Lämna en kommentar

inte fan gör det det

Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

Livet på landet - och i utlandet

Life abroad: from Sweden to Portugal

De otaliga projekten

Lagom snäll småstadstjej på vift i världen..